De kunst van het schilderen

Beeldend kunstenaar

Een schilderij van een menselijke figuur geschilderd in zwart-wit of de hond op een strand heeft zo’n esthetiek en zal de meeste van uw foto’s aanvullen. Kunstenaars gebruiken meerdere kleuren om verschillende kleuren te creëren. Sommige kunstenaars kunnen bijvoorbeeld blauwe, groene, rode en gele kleuren wensen om een ontwerp te maken dat zeer natuurgetrouw is. Er zijn vele vormen van schilderen en vele technieken om te gebruiken, zoals penseel en andere gereedschappen en de specifieke materialen en materialen die worden gebruikt worden door de kunstenaar gespecificeerd. Kunstenaars hebben vele stijlen. Sommige schildertechnieken kunnen experimenteel of avant-gardistisch worden genoemd, zelfs wanneer de techniek of de kunstenaar gelijkenissen vertoont met andere kunstvormen. Beeldaspecten van het schilderen Als u hebt gemerkt dat u van jongs af aan van schilderen hebt genoten, kan dat zijn omdat u de kunstvorm aanvankelijk goed hebt gevolgd. Het kan ook zijn omdat je je schilderijen mooi vond in plaats van ze naar een galerie te brengen. Een gemiddeld kind kan tentoonstellingen maken en ze in seizoenen bewaren om ze te laten zien. Sommige kinderen beginnen ruim voor hun derde jaar met schilderen. De

algemene kennis die nodig is voor het maken van schilderijen wordt verondersteld te rijpen tegen de tijd dat het kind in de tienerleeftijd komt, met een sterk aangeboren begrip, ongeveer de helft of meer van de kinderen beginnen te schilderen tegen de leeftijd van zeven jaar. Met hun materiaalkeuze kunnen zij verschillende kleuren en gevonden materialen zoals verf verkennen. Geen twee schilderijen zullen precies hetzelfde zijn. Er zal veel variatie zijn, maar sommige werken zullen vormlijn-, lijnmotieven (zoals een rivier of een bloem), punt-, lijn-, lijnmotieven (een varen of een ander soortgelijk motief) hebben. Soms zal er zwart/wit en wit zijn. Wanneer het kind geïnteresseerd raakt, kan het experimenteren. De mogelijkheden zijn bijna oneindig, maar een grote favoriet is om als gezin te schilderen; de kinderen beslissen wat ze hun gezin in het volgende jaar willen laten zien. Ze kunnen verschillende onderwerpen

schilderen of stukken van verschillende composities gebruiken. Soms zal een kind lunchen en dan naar de kinderkamer gaan om kleur aan het schilderij toe te voegen. Hoewel iedereen zal proberen invloed uit te oefenen op de kunst die het kind wil maken, houden kinderen er, net als volwassenen, niet van om zichzelf te “markeren” door hun kunst te herhalen. Uiteindelijk zal de belangstelling van het kind hem of haar ertoe brengen te experimenteren. De kunstenaar zal willen dat het kind gefocust blijft op een onderwerp dat de schets op dat moment kan omvatten wanneer hij of zij schildert. Kunst kan een persoonlijke ervaring zijn. De kunsten zijn zeer persoonlijke activiteiten. Het plaatsen van een winnaar kan op verschillende manieren worden nagestreefd. Het jonge kind kan komen met zijn of haar eigen technieken en stijl van een regeling, sommige gebieden van de decoratie of drie dimensionale effecten. Het kan iets zijn dat ervaren, kunstopvoeders als kunst zouden herkennen. Het kind heeft meestal veel ideeën over wat hij of zij wil doen. Het kan gaan schilderen omdat hij of zij zich beperkt

voelt, extra discipline zou een beter einde hebben (Nanni, 1986, p. 138): “De druk om vroeg te schilderen kan een kunstenaar te veel onder druk zetten bij een nieuw onderwerp, en daarom moet iedereen leren rustig te worden en geduldig te zijn, en het kind te laten doen wat hij of zij zal doen, zal de kunst het meest de moeite waard vinden.” Oefencentra in galeriezalen kunnen van de beste conservatoria in de kunstwereld zijn en hun jonge leerkrachten moeten communiceren met een kleuter- of peuterkunstenaar die misschien een persoonlijke smaak en stijl aan het ontwikkelen is. Hun leven is zoveel interessanter dan dat van kinderen. Terwijl het kind het onderwerp kiest en een tekening maakt, is zijn ouder meestal aan het knutselen. De moeder, zuster of verzorger van het kind biedt een verscheidenheid van meer kunsten minder conventionele om een leerervaring te beginnen. Op zeseneenhalfjarige leeftijd begint hun verbeelding te ontluiken en begint het schilderen of tekenen te verkennen. Het idee

dat een kind daadwerkelijk een (schilderij) zou kunnen maken in het atelier van een kunstenaar kan een moeder afleiden van de voorbereidingstijd, het “oefenen” voor een “opdracht”. Vaak gaat de moeder weer aan het werk en gaat de sessie met het kind ongemerkt voorbij. Observatie, vooral gericht op de kleine details die je aandacht verdienen, kan je helpen je open te stellen voor zo’n mogelijkheid. Evenzo kunnen dergelijke mogelijkheden u helpen om uw vaardigheid te vergroten en het potentieel van uw eigen verbeeldingskracht te ontdekken. Inleiding tot het tekenen Wat is tekenen? Tekenen is de kunst om naar het leven te tekenen. Tekenen is het tekenen van wat je ziet (of wat iemand anders dan jij ziet) op een boek of doek en de lege plekken invullen, of “niet leven”. Tekenen is wat iemand doet met pen, papier of potlood om andere vormen en afbeeldingen te tekenen; de vaardigheid vereist twee handen (die “handen” of “talons” worden genoemd). Tekenen is de taalkundige kunst: Merk op dat tekenen leuk is en verken je beeld en je verbeelding. Kunst, zoals elke andere taal, is samengesteld uit glyphs, hart, octalignment, route.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.